Inžinerinės priemonės

Įdiegtos inžinerinės saugaus eismo priemonės VĮ „Utenos regiono keliai“ priklausančiuose keliuose

 

          Visų taikomų saugaus eismo inžinerinių priemonių tikslas vienas – padaryti mūsų kelius saugesnius ir patogesnius. Inžinerinės eismo saugumo gerinimo priemonės diegiamos tam, kad  fiziškai neleistų eismo dalyviams nusižengti kelių eismo taisyklėms, o eismo įvykio metu - maksimaliai sušvelnintų jo pasekmes. VĮ „Utenos regiono keliai“ prižiūrimuose keliuose yra diegiamos įvairios inžinerinės eismo saugumą gerinančios priemonės: sankryžų rekonstrukcijos, kai vieno lygio sankryžos rekonstruojamos į žiedines, šviesoforinio reguliavimo ar į dviejų lygių sankryžas. Kelių ruožuose, kuriuose kyla pavojus nuvažiuoti nuo kelio sankasos, įrengiami apsauginiai atitvarai. Atitvarais aptveriami ir pavojų eismo dalyviams keliantys medžiai, akmenys bei kiti arti važiuojamosios kelio dalies krašto esantys statiniai. Siekiant užtikrinti saugų transporto priemonių greičio režimą gyvenamosiose teritorijose, įrengiamos fizinės greičio mažinimo priemonės: greičio mažinimo kalneliai, iškilios pėsčiųjų perėjos, kelio trasos iškreivinimas ar susiaurinimas, vadinamieji „miesto vartai“, ir kitos priemonės. Rekonstruojant ar remontuojant valstybinių kelių ruožus, juose iš anksto numatomos eismo saugumą gerinančios priemonės.

          Daug dėmesio yra skiriama labiausiai pažeidžiamiems eismo dalyviams - pėstiesiems ir dviratininkams. Jų saugumui užtikrinti įrengiami pėsčiųjų ir dviračių takai, pėsčiųjų perėjose numatomos saugumo salelės, įrengiamos iškilios pėsčiųjų perėjos, kryptinis jų apšvietimas.

Atnaujinta: 2017. 05. 24